Esoss22 17+2 240 gram dedi doktorumuz.gelisimi 1hafta onden gidiyo dedi gayet iyiymis kilosu bebegim erkek
Zeyna27 Hulo2105 maşallah benimde erkek kızımda hatırlamıyorum ama zayıf doğmadı 3.150 gr doğdu bide ben 37. Haftada sezaryen olmuştum 37+5 de bekleseydim daha da alırdı kilo
Hulo2105 Zeyna27 bende sezeryan olacağım kendi isteğimle 38. Haftada olur diyorum ama iri bebekse belki 37 de bile alırlar bakıcaz artık🥹
Missprincess Zeyna27 17. Haftada 210 gramdı. Haftasına göre öndeydi. 140 150 gram olsaymış 17. Haftaya uyumlu olurmuş öyle dedi. Haftaya gidicem kontrole
0668 Zeyna27 ben 19+3 gittim yeni 310 grm dedi bana da bsy demedi iyi yada kötü . Saglikli olsunda gerisi onemli degil.kilo.nasil.olsa.alinir canim
Gizem9688 Zeyna27 19+0 da 282 gr dı bizimki de. 22 haftada 444 gr olmuştu. Simdi p.tesi kontrol var 24 hafta bakalim kac oldu
Beybitooo Zeyna27 erkek 24 haftalıkkende 750 gram olmuştu zaten 20 den sonra almaya başlıyorlar hızlı bir şekilde ondan öncesi pek belli olmuyor 🫠