Merve-metin Lykiav hemen kötü düşünme canım iyi düşün iyi olsun 2 günde artışa bak her gebelik aynı değildir 🙏🏻 hayırlı olsun sağ sağlim kucağına al bebişini inşallah 🙏🏻🙏🏻
Kubratntklu Lykiav bende iki kez yaşadım 19larda çıkıyordu yine bu güzel çıkmış takipte kalın iki gün sonra yeniden verirsiniz gününüz geçti mi ?
Maviss718 Lykiav ilk değer önemli değil önemli olan düzenli artış olmadı canım ben ilk öğrendiğimde 22 ydi şuan 17 haftalığım
Lykiav myavocado Mart ayinda kimyasal gebelik oldu. Günüm sasti. Geçti mi geçmedi mi onu da bilmiyorum
Kubratntklu Lykiav benim 28 günde bir adetim başlıyor adetim kimyasalda sadece 2 gün geçiyordu sonra başlıyordu 🤦♀️
Ebbruc Maviss718 ilk değeri öğrendikten ne kadar sonra keseyi dördünüz acaba? Bende 8inde 25le öğrendim 2 gün sonra yani bugün kan verdim 65 çıktı da ondan sordum ne zaman doktora gitsem diye
Kubratntklu Lykiav evet kanımda pırtılaşma varmış doktor sulandırıcı verdi onun sayesinde kaldım çok şükür ki
Ebbruc Maviss718 kaç haftalıktı kese göründüğünde peki, son adet tarihim 13 nisan uygulamaya göre 4 haftalık yarın ama öncesinde geç döllenme yaşamıştım acaba öyle midir diye düşünüyorum 3 haftalık vardır şuan en az heralde
Kubradagdevren Ebbruc haftayla değilde betaya göre oluyor bini geçtikten sonra kese görülüyor işte o zaman da tahmini 5 6 haftalık bir kese oluşuyor
Ebbruc Kubradagdevren anladım teşekkür ederim biraz daha beklemem gerekecek sanırım hastaneye gitmek için