[silindi] Bu haftalarda bebeğin sürekli bir yerde toplanması ve o kısmın sertleşmesi normal mi sizce.buna kasılma mı deniliyor acaba.uzun sürmüyor ama gün içinde sık sık oluyor yani
NerminAyla [silindi] normalmiş. Doktora sormuştum ağrılarla birlikte oluyorsa beklemeden acile gel için rahat eder, kötü bir şey olduğundan değil ama evde öylece geçmesini beklememeni tavsiye ederim diyor her hafta gittiğimde
Kubrakstr [silindi] bende aynı şekilde gün içinde çok sık oluyor ama bel ağrım kasık ağrım vs yok o yüzden doğum sancısından şüphelenmedim açıkçası
Hshshhdh [silindi] merhaba bende bugün aynı şikayetten Dr gittim nst de çok az sancım çıktı Dr dinlen bol sıvı al bide ilişki yasak dedi sende bı git istersen sancı olabilir
[silindi] Kubrakstr aynen bende de ağrı yok.ilk gebelik oldugu için pek de bilmiyorum o yüzden sordum
Kubrakstr [silindi] doktorun ne söylediğini buraya da yazar mısınn? Benimde randevum çarşamba ama riskli bi durum varsa bende erkenden gideyim🥹
[silindi] Kubrakstr geldim doktordan normal dedi. suyu falan gayet iyi dedi.yeri daralmış o yüzden öyle dedi.zaten iki büklüm duruyordu ultrasonda da.ayagını falan üst üste koyuyor toplanıyor ultrasonda da gördüm yani normalmiş gerçekten.