Kızlar selamm
Bu gün adet imin 21.günü ve kan verdim. Progesteron değerim 2,20 çıkmış. 2 gün önce yumurtlama görmüştüm 8 Mayısda ama internette en az 10 olması gerek diyor bu gebe kalmama engel bir şey mi yani yumurtlama zamanı yükselip sonrasında düşme gibi bir durum olabilir mi lütfen yardım edin pazartesi göstereceğim sonucu ama çok korkuyorum 😟