Dolap içinden bağımsız olarak saat olarak konuşsanız daha iyi olur bence. 9da gelip 4te çıkmak biraz erken geldi bana.
Bir de dolap içi derken mutfak dolabını kastediyorsanız yorucu olabilir ama yatak odası için bence çok ekstra yorucu bi iş değil. Silip süpürme, cam silme vs daha ağır geliyor bana. Dolap içini sakin sakin kendiniz de yapabilirsiniz üst taraflara uzanmadan.