Merhaba hanımlar ,
Silik testle gebeliği öğrenmiştim kan verdim çarşamba günü 16 çıktı bugün kan verdim 52 çıktı uygulamada 4+3 görünüyor ama bence daha çok küçük adet gününe iki gün var şimdi tekrar kan mı vermeliyim yoksa bekleyip doktora mı gitmeyelim ilk gebeğilmde geç öğrenmiştim gidip keseyi görmüştüm şimdi kese görünür mü acaba ?