Civciv54 3. Gebeliğşmde kürtaj olmuştum ben diğer ikisi normal düşükle sonlanmıştı patolojiye gitti bebek ama patolojide neden bebeğin kalbinin durduğuna bakılmamıştı benim gerçekten ölü mü diye bakılmıştı bir de çok nadir rastlanan bir hastalık varmış o var mı yok mu diye bakılmıştı sonuçları 10-15 günde çıkmıştı , doktor zamanı sana bırakıyorum demişti psikolojik olarak ben hazırım dediğinde gel seni tüp bebeğe yönlendireyim dedi, 2-3 ay kadar ben kendimi toparladım ve tüp bebek birimine gittik önce kan pıhtılaşması için sonra kromozom gen analizi için tahliller yapıldı onunda sonucu 15 günde çıkmıştı