Hemsirehatice 29+2yim sadece 4kilo aldim. 60la basladim .bulanti kusmamda olmadi. En son doktor kontrolundede kizimin kilosu sagligi iyiydi. Cokda hareketli . Yinede merak Ettim benim gibi olan varmi?
reinamm Hemsirehatice 35. Hafta halen 6 kilodayım. Bebeğin kilosuda gayet normal. Hamilelik demek illa şişmek demek değil. Hiç sıkma canını
Hemsirehatice reinamm su an okuyunca mesajinizi icim rahatladi gercekten.Benim gibi biri daha olmasi cok sevindim
Selim_Alparslan reinamm şeker yüklemesi yaptırmadım kendim ölçtüm 1 2 hafta ama normal çıktı şekerim yok ben 4. Aydan sonra birden 15 kiloyu aldım malesef ekmek çok yedim birde Decavit çok yeme isteği yarattı bende 😞
Denizelaali Hemsirehatice normal hiç canını sıkma ben de kilo almadım ama şu an 32 haftayım 7 kilo aldım son iki haftada arttı , iştahımda da bi şey yok öyle aynı aslında. Sadece karnım büyüyor senin de öyledir büyük ihtimal.
Hemsirehatice Denizelaali aynen sadece bu aralar istahim artti gibi. Oncesinde normal yedim. Yararli seyler yemeye calistim genelde. Dediginiz gibi sadece karnim var baska bi yerden belli olmuyor hamilelgim
reinamm Hemsirehatice bizimkiler hamileliği şişmek zannediyor canm😂 normal olan biziz yani. Hiç sıkma canını
Hemsirehatice Deletedmom001 bir ay once gitmistim doktora o zaman sorun yoktu. Masallah cokda hareketli buyudu buyuk ihtimal.pazartesi gidicem doktora. Insallah yolundadir hersey 😊