Elisaaikraaa Kızlar normal doğum yaptım 1 hafta önce 10 gün sonra da doktor kontrole gelmemi söyledi muayene için acaba muayene nasıl olur.
xhbgns Elisaaikraaa Sezaryense sezaryen dikişlerine bakar normal doğumsa dikiş varsa o dikişlere bakar ultrasonla da kanama durumuna bakar benim öyle olmuştu normal muayene gibi
tatlibebegim_ Elisaaikraaa dün kontrolüm vardı benimde parmaklarıyla baktı bide içine bi aletle baktı karıştırır gibi yaptı ama görmedim nasıl bi aletti çok canım acıdı ilk gün ki gibi, ödem olmuş dikiş yerleri ilaç yazdı
Nesli46 Elisaaikraaa 1 normal doğum yaptım ve hiç muayeneye çağırmadılar 2.normal bekliyorum inşallah farklı hastane bu sefer çağırsa da gitmem herhalde
xhbgns Elisaaikraaa Evet vajinal ultrason yapmıştı herhalde ya karından da bakmış olabilir net hatırlamıyorum ama dikişiniz varsa onu da kontrol ediyor