Merhabalar ben 39+4 kız bebek gebeyim. Hala sancım vs. Birşeyim yok. Suni sancı almak istemiyorum. Ahududu çayı,hurma,hurma hoşafı,ananas hepsini denedim squatta yapıyorum. Başka önerileriniz var mıdır?. Bir de eğer suni sancı verilirse normal sancidan daha mi kötü ?