Arkadaşlar aramızda emzirme danışmanı olan var mı biberondan dolayı meme reddi yaşıyoruz aslında biberon da çok teklif ettiğim sayılmaz bebeğe günde 2 defa belki veriyordum genelde biberonla besliyordum ama hayatımın yanlışı yapmışım bu durumdan ötürü çok çok fazlasıyla üzülüyorum 40 günlük bebek bu durumu nasıl aşacağız memeye sadece nasıl döndüreceğim biberonu hayatımızdan nasıl çıkartacağım aç kalıyor ve