merimiri bende devlet hastanesinde şehir hastanesinde yaptırdım pazartesi günü. 26 haftalığım normal muayene gibi gittim kadın doğuma şeker yüklemesini henüz yaptırmadım dedim hemen yapalım dedi kan almaya yönlendirdi kan verdim sonra hastane içerisinde sinerji diye bir dükkan var oraya uğrayıp ödeme yaparak elimdeki barkodla doktorun önerdiği kadar 50 ml yükleme için gereken glukozu satın aldım. 5 dk içerisinde tükettim 1 saat sonrasında tekrar kan verdim. Sonuçlar geç çıktığı için henüz gösteremedim tekrar gidicem.