Hndav bende 38+5 oldum bugün biraz kötü uyandım 1, 2 haftadır sürekli kasılmam oluyordu ama bugün karnım hiç yumuşamıyor doğum belirtisi mi acaba yoksa acile gitsem mi bilmiyorum bebekte bi sıkıntı olur diye korkuyorum sabah uyandım karnım taş gibiydi öğlen biraz kötü hissedip tekrar uyudum uyandım yine taş gibi uyuduğum için hareketlerini de takip edemedim