FatmanurOsman Merhaba anneler. Henüz 4 hafta 6 günlük hamileyim. Biraz önce tuvaletimi yaptıktan sonra biraz açık kahverengi akıntı geldi. Bu neden acaba bi Bilgi verebilir misiniz bu dönemlerde normal midir ?
Beybilicop FatmanurOsman merhaba ben de 4+6 yım bugün kahverengi akıntım oldu doktora gittim hemen yerleşme kanaması olabilir dedi kese düzgüb sorun yok dedi kanama kırmızı olursa gelin dedi. Siz de gelişme var mı devam ediyor mu