AjdaDiri Merhaba hem size hem bebeğe bezleri arttırmanızı öneririm. Depend 4 tane yeterli gelmez. Ben ilk gece 5 tane değiştirdim enfeksiyon riskinden dolayı bekletmemek gerek. 5 saatte bir en fazla değiştiriyordum. Paketi komple götürün bence. Bebişe de 4-5 bez daha alın. İlk annelikse bezi değiştirirken yapamıyordum ben. Yamuk yumuk oluyordu ilk gün. Sürekli bırakıp yeni bez kullandım. Biraz daha alın yedek olsun. Bir de emzirme yastığı götürebilirseniz yanınızda çok güzel olur. İlk gün emzirmek gerçekten çile gibi, insan zorlanıyor. Belinizi rahat ettirir.