Herkese merhaba
10+2 haftalık hamileyim Sürekli ağlayasım var… sürekli alıngan bir ruh halindeyim. Evet biliyorum geçecek ama kendimi de üzmeden edemiyorum. Duygularla bu derece oynar mı hamilelik hormonları :) sizde durum ne? Cinsiyete göre fark ediyormu acaba bu hal ?