bilgeeS 21 haftalıkken doktor düşük önlemek amaçlı tedavi uyguladı bana bir gece yatırdı hastanede bundan önce kasık ağrım var diye gittim beni nst ye bağladı nst de çıkınca yatırdı bugün taburcu oldum çok ayakta kalmıcakmışım böyle yaşayan var mı