Ast19 kullanma çok zararlı sentetik olduğu için devamlı çamaşırını değiştir çoksa akıntın ben öyle yapıyorum özellikle açık renk çamaşır giyiyorum ki 60 derece de yıkayıp hijyeninden emin olduğum olsun diye. Bide akıntının rengini takip edebilmek adına iyi oluyor koyu renklerde bilemiyor insan. Yumuşatıcıyı da baya azalt hatta hiç kullanmasan en güzeli zaten muhtemelen kötü geliyordur öyle kokular artık. Bu şekilde dikkat ediyorum ben genelde. Dar pantolonlar ya da dar sıkan külotlar bakteri üretiyor rahat bol giyinmeye çalış 🥰