elisam1206 Kızım 2,5 yaşında kalbinde delik var sürekli takipteydik ve son kontrolünde ameliyat denildi hafta içi hastaneye yatışı olacak ben 2 aylık gebeyim. Aranızda var mı böyle çocuğu ameliyat olan süreç nasıl geçti yardımcı olur musunuz çok korkuyorum