8 haftalık hamileyim ve öncesi sigara kullanıyordum .Çok plansız bi gebelik değildi ama beklemediğim bi zaman aralığında oldu ve sigarayı bırakamamıştım.Öğrendiğimde 1 hafta kullanmadım ama daha sonra dayanamayıp 1-2 tane içmeye başladım .Bulantım ve tiksintim de hiç olmadı kendimi kötü hissediyorum yardım edermişsiniz😔