Ozlmoykuu Kizlar 6+4 haftaligim kan degerim beta hgc (62752 ) sizce iyimi nasil ? Birde kese den cinsiyet tahmini yapılıyormuş eğlencesinde olsa bile yapsın (lutfennn😍😂🤗🌹
Sevcan62 Ozlmoykuu kese yuvarlaksa kız fasülye şeklindeyse erkek derler ama alakası yok benim fasülye şeklindeydi kızım olacak 😂betanız gayet iyi zaten keseyi görmüşsünüz
Lalaydnn Ozlmoykuu kesenin içinde bebeği gördünüz mü bende 6+2 haftalığım kese göründü bebeği daha göremediler
sacmalamakizim Ozlmoykuu sanırım aynı haftadayız şuan bende 6+6′yım kese göründü ama doktor ultrason vermedi bize 😄 birde ben sanki kız hissettim sizde.
Ozlmoykuu Swan97 ❤️😇 yaa çok tşk ederim rabbim insallah gönlümdekini nasip eder bende hep kızım olsun istiyorum buarada anneler gününuz kutlu olsn
Swan97 Ozlmoykuu ben henüz anne değilim 🥹 iki gebelik kaybım var. Rabbim en yakın zamanda kolaylıkla nasip etsin bana da inşallah 🙏🏻🍀
Ozlmoykuu sacmalamakizim inşallahhh kız olur çok tşk ederimmm ❤️🌹🌹🌹 rabbim senin bebeginide sağlıklı kucağına almayı nasip etsin canım benim ❤️🌹😇