adaytomomy Kızlar 2 hafta önce kürtaj oldum ve parça patolojiye gitti sonucu mol gebelik geldi. Doktorum beni jinekolojik onkolojiye yönlendirdi. Doktor ve hastane önerisi olan var mı? Daha önce böyle bir durum yaşadınız mı?