Derennn700 bende sadece sol kasıkta çok hafif ağrı göğüslerim şişti ağrıyor sivilce çıktı yüzümde ama bunlar aynı zamanda adet belirtim canım ayırt edemiyorum ben yüksek ihtimalle 14.ünde yapacam çıkmazsa gecikme olursa o zaman yapacam canım bat 16 Mayıs çünkü