Merhaba ben geçen sene temmuz ayında ani sezeryana alındım hastane yeni evet konforlu ama ben memnun kalmadım çocuk doktorundan kadın doktoruna bebeğime kalbi duruyor diye aniden aldılar doğum yaptım dediler bi saate gelicek yok iki saat oldu yok en son çocuk doktoru geldi iyi işte solunumun normale inmesini bekliyoruz mama verdik yedi vs vs ama yalan söylenmiş saatler sonra başka hastaneye sevk ettiler. Ve orda ağır entübe olucak dendi e dedik mama yedi iyiydi ne mama yemesi şuan biberonu tutup çekemez şırıngayla besliyoruz dendi böyle şeyler yaşadım o yüzden devlet bile daha iyi benim gözümde