Hasibeeee Kızlar ilk hamileliğim buyüzden tecrübesizim biraz bebişlerimize ilk neler almalıyız yani takımları atletleri 0-1 aymı almalıyım yoksa 1-3 aymı daha çok almalıyım bilgilendirme yaparsanız çok sevinirim
Damlaozzz Hasibeeee canım ben hiç 0-1 almadım çok çabuk büyüyor diyo herkes en küçük kıyafetini 0-3 ay aldım hastane çıkışları hariç tabi onları yenidoğan aldım
beyazkalp Hasibeeee 0-3 ay 10 tane hastane çıkışı aldım 10 tane 0-3 ay ve 3-6 ay (10 tane) çıtçıtlı body aldım müslin battaniye aldım emzik biberon ( philips avent) aldım göğüs pedi aldım şuanlık bunlar aklıma geldi
Selinmoon Hasibeeee o kadar zor ki herkes bir şey söylüyor 🙄 sen 3 6 ay olanları mevsimine göre al , birde hastanede giyindireceklerini . 0 3 ayda son kilosuna göre alırsın çünkü bazı bebeklere olmuyormuş yeni doğan kıyafetleri 🫶
asennaa Cm olarak söyleyeyim 3 parça 56 cm aldım, gerisi 62 cm. 56 cm tulumlarını 20 gün kadar giydi, sonra 62ye geçtik, zıbınları da hep 62 cm