Kızlar ya hamburger yedim dışardan etine güvendiğim yerden pişmişti dışı içine bakmadım , bi denk gelirim ki köftenin içi pembe kalmış bi an çiğ gibi geldi korktum şimdi de bir şey olur mu acaba, bi an acile gitmeyi bile düşündüm ama hemen kanda çıkar mı