beyhan3678 35+3 üm ikinci gebeliğim. Çok ağrılı geçiyor. Bel ağrım felaket, doğumdan sonra emar çektireceğim fıtık olabilir dedi doktor ama dayanılmaz bir ağrı🥲 bebeğin hareketleride can yakıyor. Evden çıkınca halim oluyorda evde kaldıkça hep yatasım geliyor.