Momseyda olacak gibi değildi agdaya başvurdum jiletten midem bulandı eşime utandım yardım et bana diye agdaya gittim rahatladım desem yeridir güvendiğin temiz kuaför varsa git derim yoksa jiletle yapınca aniden bişi oluyor o halle hastaneye gidiyoruz insan utanıyor ben ilk artık karnım çıktı yapamıyorum kısmına geldiğim de agdaya gittim gittikten üç gün sonra temizlik yaptığım için lekenmem oldu alttan muayene edildim ya o halde gitseydim ayy rezillik 🥹😅