Bi süredir bebeğim için magnet yaptırmayı düşünüyordum modelleri araştırdım bu model çok hoşuma gitmişti sipariş verdim dün elime ulaştı ama beklediğimden daha küçükmüş o yüzden biraz tereddüt ettim sizce buna daha büyük görünsün diye nasıl bir detay ekleyebilirim yoksa hiç uğraşmadan başka model mi yaptırmalıyım doğuma daha bir ay var aradan çıkartmak istemiştim ama şuan çok kararsızım nolur fikir verin
