aaybukeugurlu Merhaba, 36. Haftadayım vücudumda ödem olmaya başladı özellikle el ve ayaklarımda. Bunun önüne geçmek yada aza indirmek için ne yapabiliriz önerisi olan var mı?
asennaa aaybukeugurlu ayaklarınızı yüksekte tutun, soğuk suya da koyabilirsiniz ayaklarınızı ve tuz tüketmeyin. Ama ben hepsini yaptım yine de geçmemişti😀 son haftalarda davul gibiydi
Eko93 aaybukeugurlu ben 33 deyim bnmde olmaya başladı. Erken mi bilmiyorum 1 2 haftadır ayakta durdukça hemen ayaklarım şişiyor. Ben kolonya falan döküyorum soğuk. İyi geliyo
myavocado aaybukeugurlu bol su için, özellikle tuzu ve şekeri azaltın, bol yürüyüş yapın, dinlenirken uyurken ayaklarınızı yüksek tutun.