Bilen biliyor artık 😅 adet tarihime göre 7+6da gittimk kalp için Allah şükür duyduk ama doktor 7+2 ile uyumlu öyle ona göre bak 12. Haftada gel dedi benim çok oksurugum olduğu için bugün gittik dediği tarihe göre 10+2ydik kendi adet tarihime göre 10+6ydik doktor bugun olctu ve 11+2 dedi öyle yazdı 🥰 bu normal mi bu haftalar değişmesi bide salı günü 2li test için çağırdı aç tok fark ediyo mu acaba