Kızlar pazartesi doktora gittim yumurta takibi için iki tane oluşmuş ama küçük daha demişti sonra grip oldum antibiyotik falan kullandım dün tekrar gittim 19 mm dedi doktor ilişki olsun bugğn demişti eşim da grip oldu ilişki olmadı acaba yumurta hala aynımıdır bugün için ilişki olsa