Ben kullandım. Pcos sendromum olduğu için doktorum tavsiye etmişti 3 ay düzenli kullandıktan sonra gebe kaldım. Ek olarak omega da aldım yememi içmemi düzenlendim hareket ettim ama takviyenin büyük etkisi olduğuna inanıyorum çünkü hiç yumurtlamayan hatta kolay kolay regl olmayan biriydim. Şimdi 28. Haftadayız oğlumla 🫶 sevgiler