baab1 Linakiz1903 bizde 23+1 de 711gr dık. Ama ozmanlar kıloya takılmamak gerekiyomus. Sonradan asıl kilo alışlar başlıyor 🫣
Linakiz1903 Fatma_ecem4 İnnate pronotal diye bi ilaç içiyorum ama çok düzenli değil 3-4 günde bir bi tane 😊
Tugbacim34 @Linakiz1903 22+6 da 600 gramdı. Doktorum bebek beş gün ilerde lütfen karbonhidratı azalt dedi 🤦♀️
huysuz__ Izel121121 ya benim bu haftalarda başlıyo sonra ilerliyor gerilikleri erken doğuyolar, ister istemez takıyorum hayırlısı artık🤲🏼❤️
Melisaaltnblk Linakiz1903 22+4 te detaylıya girmiştim 524 grmdı 18 inde kontrol var bakalım ne kadar büyümüş 😁
Civciv53 Linakiz1903 23+1 de gittiğimde 670gram çıkmıştı bir hafta ilerideydi kilosu şişko patates diye diye şişko yapıcam karnımda 🤣 şuan 24 deyim
Civciv53 Linakiz1903 benim şekerimde bir sıkıntı yok şuan çok şükür tahlillerimde. Tekrar 26. Haftamda gidicem doktora canım zaten 24-28 haftalarında yapılıyor isteyecek mi bilmiyorum 🥰