Altunkaya_44 Evlendiğimizden beri ilk defa ailem bize gelmişti bayramda hamileliğimden dolayı seyahat engelim var diye . Sonra babamın omzunda problemden dolayı ameliyat oldu 80 yaşında ve bacağından engeli var . O halde gitmemizi istedi ve memleketimiz uzakta. Şu anda kımıldayamıyoruz ve en çok kaygılandıran da bu belirsizlik. Yanımda Ailem olmasaydı ne yapardım bilmiyorum . Ama şu an uzaklaştırması var ve ben kalmadığım eve ödeme yapmam diyor birde bu tarafıyla uğraşıyoruz. Sıfır iletişimdeyim . Sizin de söylediğiniz gibi en önemlisi bebeğimin sağlığı gelişimi ama ister istemez üzülüyorum