Merhaba benim bi oğlum var 18 aylık
İkinci bebeğim 9 haftalık en son 7 haftalıkken gittim
Cinsiyeti hiç hissetmedim şimdiye kadar
Ama artık kız hissediyorum inşallah kız olur çok hayallerim var
Beraber aynı kıyafetleri giymek gibi saçına tokalar takmak gibi ay inşallah 🙏
Tabi öncelikle sağlıklı olsun