Kızlar daha 19 haftalığız henüz almayı düşünmüyorum erken ama liste hazırlamak istiyorum aşina olayım diye çünkü her şey çok karışık geliyor 🥴 Özellikle kıyafet konusunda doğumumuz Ekim’e geliyor Allah’ın izniyle ona göre ne almalıyım sizce? Zıbın uzun kısa, aylık olarak hangisinden ne kadar yeterli olur mesela hiç bilemedim. Yani yenidoğan ne kadar almalıyım, 0-3 ne kadar almalıyım? Diğerlerini sonra gelişimine göre alsam olur mu bunlar yeterli olur mu sadece? 5′li takım , tulum, alt üst aynı şekilde bunlardan nasıl almalıyım önerilerinizi bekliyorummm.. Bir de
bunu kesinlikle almalısın dediğiniz diğer ihtiyaçları da söyleyebilirsiniz 🤗 Vee internetten almayı düşünüyorum önerdiğiniz marka ve sitelerini de yazar mısınızz bi bakayımm 💓