Kızlar doğuma kocanızla beraber girdiniz mi girecek olan var mı? Yada kiminle giriyorsunuz yakınınız? Zorunlu mu bu yoksa isteğe bağlı mı? Ve kocanızı buna nasıl hazırladınız ? Benim ki çekiniyor mu korkuyor mu, anlamıyorum. Yanımda olabilecek kayınvalidem ve halam var başka yakınım yok onlarla da kesinlikle yapamam utanırım. Sizde nasıl durumlar?