_ozlmm enfeksiyon oldu, kanama oldu, sonrasında çok şiddetli grip geçirdim ve ilaç kullanmam gerekti, bir kere iş esnasında bayıldım ve tedirgin olduğumdan kontrole gittim derken hep bir sorun çıktı bu da beni anksiyetik bi hale getirdi. Dün eşimle çok gerildik ve ben ağlama krizine girdim sonrasında kasığıma bir ağrı girdi. Geceden beri geçmiyor 2 kere parol içtim ve artık endişeleniyorum. Doktora gideceğim ama hamilelik beni çok panik atak yaptı