Bugün seker yüklemesi yaptirdim az önce doktoru aradim sekreteri bilgi veriyor cok yüksek cıkmış dahileyeye cıksın demis su azligi sorunum vardi zaten iyiye gidiyordu her gün havuc suyu iciyordum demek ki o yükseltti sekerimi sinirim cok bozuldu kendimi anlamıstım anıden agzim kuruyordu yemekten sonra basim agriyordu ilk kizimda sınırda cıkmıstı zaten tam olarak değer kac bilmiyorum yüksek dedigine göre seker var demek ki var mi basina gelen dahikiye ne yapiyor tekrar mi tahlil yapiyor