Asya Süleymaniye kadın Doğum hast yani devlette yaptırdım randevu aldım doktora o kan bölümüne yönlendirdi oradakiler de yarın sabah şeker içeceğini alıp aç karnına gelmemi söyledi sabah 08:30 dam sonra gelebilirsiniz denildi 10 da gittim aç karna kan alınca içeceği içtim gazoz gibi bişeydi bir saat boyunca hiç bişey yiyip içmedim bir saat dolunca tekrar kan verdim öğlen 3 te sonuçlarım çıktı