R_umeysa işyerine hiç bir giderin olmuyor sana maaş da sigortada ödemiyorlar sigortan aktif gözükecek ancak ödeme çıkmayacak eğer 32 haftalık olduğunda raporunuzu verdiğinizde sizi işten çıkarırlarsa tazminat ödemekle yükümlüler ayrıca şikayet ederip dava açarsanız da büyük cezaları var yani raporubuz işlerken sizi işten çıkaramazlar zaten dediğim gibi işverene hiç bir yükümüz olmuyor sigortanız işliyor ama ay sonu ödeme 0 olarak çıkıyor zate maaşta yatirmayacak sizi çıkarması için bir sebep yok yani