Selam kızlar. Düşük yaptım ve sonraki süreçle alakalı bilginize ihtiyacım var.
1- Düşükten sonraki regli tarihi nasıl hesaplanır düşük sonrası kanama bitince mi?
2- Kontrol için bir kere doktora gittim parça gözükmüyor ama rahim duvarın hala kalın düzensiz dedi ne demek?o aleti çok fazla soktu hamilelik öncesi sonra filan psikolojikmen gitmek istemiyorum
3- 2 adet bekle dedi kan sulandırıcı hap verecekmiş gebelik düşünmeden önce ama kanımda pıhtılaşma çıkmadı kafam karıştı
Bilgisi olan hanımlar yardım ederseniz çok sevinirim teşekkür ederim şimdiden 🙏🌺🌺