Dennz Doktorum bu gün bu ilacı yazdı ama bu ilacı bildiğim kadarıyla kalp hastaları kullanıyor aranızda hamile iken kullanan oldu mu ?
Bahar2210 Dennz ilk gebeliğimde de şuankindede kullanıyorum bebeği besleyen damarlarda direnç olduğu için kullanıyorum
Mervguns Dennz tüp bebek tedavisinde başlamıştık corasprin 100mg gebelikte de devam ettirdi dr um .Kan sulandırıcı olarak kullanıyorum
Dennz Yasminnnnn benimde ilk gebeliğimde yüksek tansiyondan şikayetim vardı bu gebelik zehirlenmesine girer mi ki
Yasminnnnn Dennz Yüksek tansiyonu olan gebelere veriyorlar genelde her ihtimale karşı ben hamileligimi öğrendiğim gibi doktor başladı ve 32. Haftaya kadar kullanicam
Dennz Yasminnnnn anladım o yüzden demek ki bana da yazdı benim ilk gebeliğim bu şekildeydi teşekkür ederim cevapladığın için canım 🙏