Tatlisbiranne0 Kizlar 30 haftaligim ve sadece 3 kilo aldım demir eksikliğim çıktı sebebi bu mudur sizce çok önemli midir? Böyle bir durumla karşı karşıya geldiniz mi ? 🤔
GuzelMelegimm Tatlisbiranne0 bende 30 um bende de demir eksikliği var ve hiç kilo almadım ondan mı acaba?
Mugemurside1 Tatlisbiranne0 32 haftalık hamileyim. Benimde son değerlerim düşük çıktı .14 kilo almışım ama son 1 aydır hiç almadım.
Ozdemirinannesi- Tatlisbiranne0 hayır yabiki de ben anemi hastasıyım demirim yerlerde doğum da kan takılacak artmıyor çünkü ama 16 kilo aldım oğlum dada 20 almıştım
Tatlisbiranne0 Tatlisbiranne0 Sevcan62 gittiğim doktor başlaması gerekiyormuş ama yazmadı bende istememiştim seker testi verdiğimde doktorum söyledi değerlerin düşük demir takviyesi yapıldı damardan ilacını hala da yazmış degl pazartesi gidicem inşallah yazdiririm
Sevcan62 Tatlisbiranne0 benim doktorum 12. Haftadan itibaren yazdı doğuma kadar kullanılacak dedi herkes kullanıyor yazması gerekiyordu doktorunuzun damardan alınca değerleriniz hızlı toparlar
Sultanholatt Tatlisbiranne0 36 haftaligim benimde demir eksikliğim var şuana kadar 11 kilo aldım kilo alimim çok yavaş bebekde sikinti yok