Kızlar haftalığa göre hesaplamada 5 hafta gösteriyor doktora gittim kese var ama bebek yok . Goremedim 2 hafta sonra gel çok yeni daha dedi. Benim kızım ılk 3. Haftada kesesındeydı . Bu 5 hafta yok bısey . Dolarmı sızce kesem. Başına böyle birsey gelmiş ve pozıtıfle sonuçlanmış hıkayelere ıhtıycım var . .