sevgul43_ Kızlar doktor pazartesi gel sezeryan günü planlayalim dedi. Anesteziye yönlendirecek ve nst gircem. Hemen veriyorlar mı o haftaya gün yoksa 1 2 hafta mı.bekliyoruz bilen var mi?
Bebitom72 sevgul43_ bebeğin gelişimine göre bir hafta sonraya da veriyorlar 3 gün sonraya da verebiliyorlar tamamen bebekle alakalı bir şey gelişiminde herhangi bir sıkıntı yok ya da ileriyse o gün veriyorlar bir de haftanız 37 ya da 38 ise bebekte gelişim iyiyse 1-2 güne verebiliyorlar.
Bbuse12 sevgul43_ bende de oyle oldu nts ye girdim kan tahlili verdim daha sonra anestezi doktoruyla gorustum 10 gun sonrasina verdi pazartesi gunu sezeryan olacağım insallah gun verdiginde 36+3 dum 38+0 a verdi