Senbibak Aysima_annesi çok pos açıldı bu konudan bi anda bırak tiksinirsin bende öyle yaptım çok ters eleştiri alacaksın hazır ol
nrglvrl 13 yildir gunde 1 paket sigara iciyordum , 29 yasindayim. 7+6 hamileyim . 3 haftadir sigara icmiyorum . Ben ve cevremdeki herkes birakmamin imkansiz oldugunu dusunuyordu... azaltmak gibi bir yontem zaten imkansiza surukluyor , bi anda birakmak en dogrusu. Evet , ilk 1 hafta zor ama emin olun imkansiz falan degil . Tabiki başta kisinin kendinde biter mesele ama ben Allen Carr 'sigarayi birakmanin kolay yolu ' diye bir kitap okudum ,epey yardimci oldu. Denemekte fayda var 😊💐
Senbibak nrglvrl Aysima_annesi tiksineceksin canım başta bende öyleydim 5. Hafta da ögrendim bıraktım 12. Haftaya gireceğiz sigara kokusu midemi bulandırıyor ama Beynen sigara istiyorum o hiç geçmiyor sanırım😂
Aysima_annesi Bende öğrendiğimden beri içmiyorum ve çok zorlanıyorum eşim kullanıyor ve kokusu gelince bile Canım istiyor 😳
BernaMuhammed Ben tiskindim içemiyorum kokusu berbat geliyo burnuma iyi ki de tiskindim çünkü nasıl bırakırım diye düşünüyordum çok iyi oldu böylesi inşallah doğumdan sonra da devam eder tek isteğim
IzguVeAnnesi 2 aylikken cok zorda olsa biraktim. 8 yildir kullaniyordum 1.5 paket bir gunde bitiyordu. Benegim ve kendim ocin en saglikli seyi yapmaya karar verdim . Esimde azaltiyor oda birakacak insallah ☺️
ResmiyeTemiz 28haftalık gebeyim. 2yıl sigara kullandım. Gebelikte hiç içmedim. Çok CAnım istiyor yine de içemiyorum içmiyorum
Duyguanneoluyor Aysima_annesi 13 yıl kullandım bnde 6 aydan beri içmiyorum içmemeniz gerekiyo bebeğiniz için