Kızlar ilk doğumum belden olmuştu ve çok travmatikti benim için. Şimdi haftaya doğumum var diyorum ki genel anestezi alayım olsun bitsin ama uyanmak vs zor mu acı verici olur mu nasıl olur bilmiyorum sizce nasıl olmalı? Ben panik yapacağım diye istemiyorum uyanık olmayı. Şimdiden bile afakanlar basıyor beni. Korkmuyorum. İlkinde belden olunca ağrı hissetmiştim vs çok saçma sapan şeyler olmuştu.