Gozdeniz canım 12.haftada ultrason ile burun kemiği,ense kalınlığı,parmaklarına vs bi sürü şeye bakılıyor,sonra senden kan alınıyor ve 1hafta sonra sonuç çıkıyor,yüzde yüz doğruluk olayı yok,sıkıntı yapma kendine,yaptırıp yaptırmamak sana kalmış çünkü doktoruna güveniyorsan herşey daha rahat ve mantıklı olur,Allah kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah..